aap

idag har jag och mamma gjort bountybollar (dom blev asssgoda!!! tom katten gillade dom ;P )
knäck och nougatrutor. Melissa ha varit duktig idag, hon kröp hela 4 "steg" med benen och magen uppe
i luften, så nu äre nog inte länge kvar :) tmammas älsklingstjej!!
Imorn ska vi på 5½Månaders kontroll och även vaccinsprutan.. de jag hoppas mest är att hon har gått
upp i vikt som hon ska! men det tror jag för nu ha bebishullet börja komma lite smått :)

ne nu vet ja inte va ja ska skriva, är så jäklarns trött.. blir bara tvn ikväll och kanske ett bad!
jag älskar att bada, spec nu då de är svinigt kallt ute..fast idag tog ja på mig canada goose jackan
och då blev det ist alldeles för varmt!

jaja, om nån vill hitta på nått iveckan så hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0