babbel

Idag har varit en riktig slappardag, vi skulle ta oss en promenad till barnenshus och kolla på en
ny bilbarnstol åt melissa eftersom jag vill vara ute i godtid eftersom det känns som hon växer ut den hon har efter nyår. men det va inte skottat så då vägrar jag gå ut. usch vem vill plumsa i snön med en barnvagn?

Nu har jag gjort älgfärsbiffar med vb ost i ugnen. riktigt gott men onyttigt, ett paket grädde och smör o sånt.
men hur ofta äter man sånt då? Robin ser iaf fram emot middan! 

Sen kommer lillasyster hit och ska mata melissa lite. Tror vi ska göra en kladdkaka och fetta i oss. kändes gott, eller varför inte en sockerkaka? Har inte bestämt mig än vad som känns godast. en paj kanske? Men då vill jag ha mandelmassa eller vitchoklad och har just nu inget hemma. och som sagt jag går inte ut.


Ne nu ska ja skluta mummla och gå och göra nån nytta medans lillan sover.

Vad ska ni göra resten av veckan?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Måste snart sluta läsa din blogg! Man blir ju vrålhungrig ;)

2010-11-10 @ 21:39:15
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0