boooom filt!!

har inte orkat uppdatera bloggen dom senaste dagarna eftersom ja ja vet inte. ha varit så jäkla trött
och ha ha jvet inte.  Melissa sitter nu i hoppgungan och jag ska göra iordning min äggröra och hårdmacka med
keso till frukost. 

idag tror jag att jag skull hitt på nå me josse, kan bli nicee!

Ihelgen ha ja inte gjort ett skit, pappa kom i lördags tro ja de va, vi prata ut lite. de va  skönt.
sen kom fanny och sov här. söndag så gjorde vi inteh eller ett jota. fanny och jag gick till barnenshus
o boom o så. köpte min älskade boom filt. ni som inte ha dom filtarna tyck ja ska köpa en, eller varför
inte ge bort i julklapp? den kostar 199 kr och är värd varenda öre kan ja lova er.


köp köp köp köp den!!!


Nu ska ja börja me frukosten sen försöka ge melissa lite frukost, hur mycket hon nu vill de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0