brrr

va på en promenad med mamma idag till obs. eller först barnenshus, rusta (Köpte en vitskimmeraktig vaxduk)
sen gick vi till kapphal, obs (köpte mjölk o pepparkakor typ) Och sedan till systemet där jag införskaffade mig två
starkglögg ( !! ) har ingen aning om jag gillar det eller inte men det lät mysigt med glögg, pepparkakor och tända ljus. så det får de bli för mig imorgon kanske! 

Nu har jag varit ner till förrådet och klätt mig massvis med kläa! 
ska nämligen till stalllet och rida <3

kan bli mysigt såhär i mörkret och snön. fast kändes drygt när syster ringde för ja hade just  somsomnat i robins varma famn typ. jag som fryste sååå mkt!

Ne nu ska ja gå ut. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0