....

åh jag är så less på det här. Att man ska må så dåligt för dom i ens närhet mår dåligt
och har gjort det under en längre period. allt bara eskalerar och blir sämre och sämre.
varför gör man inte något åt saken och ta tag i det? Varför bara låta det gå och bli värre
och värre? 
Jag orkar inte må dåligt bara för alla andra gör det. Nog för att jag gör det automatiskt
men jag tycker jag har haft det nog jobbigt under min graviditet. nog för alla haft det.
men ändå.
när är det tänkt att man ska kunna slappna av och bara njuta av livet med ens familj?
aldrig verkar det som..
och jag orkar verkligen inte att det ska va ja som tar tag i det. det borde inte vara jag.
det borde vara min far och mor. eller syster eller bror. inte jag. det är inte mig det handlar
om just för tillfället. eller det äre väll också men jag kan inte ändra något på saken, jag
har gjort mitt..
usch nu ska ja försöka sluta tänka på det här och ta upp min underbara febriga bebis och
mysa med hon. <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hehe ja, jag har inte kommit mig för att ringa än :P Men kanske ikväll när jag lagt barnen. Fast jag brukar oftast vara helt slut då ;)

2010-11-15 @ 18:21:27
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0