jaoo

Idag är en bättre dag, fick sova relativt bra inatt så idag orkar jag nog dagen!
Igår va som sagt en inte sån bra dag, tur att man har en syster som hjälper en
då man behöver.


Igår skulle vi göra morotspure eftersom melissa tyckte den hemmalagade morotspuren
va helt okej. (Hon avskyr burkpureerna som jag testat) Men vi glömde bort att vi hade
morötter kokandes så den brände sönder hela kastrullen och det stank i hela lägenheten.
så idag måste jag köpa en ny liten kastrull. 

Så idag blir det en tur till expo med mor. Sen ska vi till kvantum och kö
pa billig färsk lax. 49,90 kr kg. Då blir robin nöjd för han gillar att vi äter
lax.

Idag prövade jag ge melissa risgröt, och det var gott tyckte hon. eller inte att hon avguda
den men det blev inga äcklade miner iaf :)  
Hon är inte fyra månader fören tisdag men jag har prövar litegrann iveckan för att hon får
i sig för lite mat så hon är mest hungrig. Bara några skedar sådär. 
har även märkt att willys är billigast med ersättning osv. Skiljer 15 kr på erättningspulver.
och skiljde 55 kr kartan tidigare på färdiggjord erättning på obs och willys. Nu har dock obs
sänkt priset på den färdiggjorda men skiljer även 20 kr kartan. Blir ändå pengar i längden.

Ne nu ska jag äta en äggmacka sen invänta mamma.
CJao

Kommentarer
Postat av: Emilie

Mja, hon har ätit för första gången på två dygn nu ikväll och det är ju alltid ett gott tecken. Men hon har även blivit trött och hängig idag. Men ja, får se hur det går...

2010-11-04 @ 23:56:28
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0