månddag

Nu har skruttan just somnat, hon har vägrat äta hela morgonen så ska trycka i hon ersättning på ett tag.
Jag vet att jag är dum som ger hon ersättning då hon sover, men annars går det nästan inte. Hon vägrar.
så då gör jag det som är enklast, att ge då hon sover 2 ggr om ddagen ungefär. På förmiddan och på kvällen
vid 10 tiden. Sedan får hon amma resten av dagen.

Mamma kommer vid halv ett så ska vi ta oss en tur på obs. Vet inte riktigt vad jag behöver handla. kanske
mjölk åt kossan robin här hemma och så lite pasta. 

Imorse beställde jag hem lite saker från gymgrossisten eller mest åt robin. Jag beställde whey 80 som är
bra att ha när jag ska börja träna. Gott äre också ;p
Ne nu ska ja värma ersättningen sen klä på mig andra kläder än min sköna flanell pyjamas som jag köpte
på change häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jodå hon var lite nyfiken, men inte så hon tyckte att det var super kul. Och vart less rätt så fort. Kommer bilder på bloggen sen! :)

2010-11-01 @ 12:42:18
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0