åååååååååh mitt huvud!

Idag har inte varit en bra dag. En helg med alldels förl lite sömn...
mitt huvud håller på att sprängas, såfort melissa börjar grina så skär det i mina
stackars öron och jag vet inte vad man ska ta sig till. ha tagit en alvedon nu iaf..

Inatt hoppas jag få sova bra och att jag somnar tidigt. inte där vid tolvtiden och vaknar sen under natten och sen på morgonen. imorse väckte robin upp mig sex för jag va tvungne att gå upp att packa hans väska för annars skulle han
missa bussen, (toffel? ja kanske de ..... ) Och sen väckte farmor upp mig halv åtta för ag skulle säga hejdå till hon. Sen vakna melissa halv nio, men sen somna vi om till halv elva.. men ändå, för lite sömn...

Snart kommer robin hem hoppas jag för jag har även ont i ryggen så hoppas att jag får mig en ryggmassage.
jag har ändå kanske 40 timmar innestående. men dom där timmarna är väldigt svår att få ut hhaha
Ja idag är jag trött som sagt. nu ska jag halsa i mig vatten och ta mig ett bad medans melissa sover.
ska sen ge hon ersättning..


natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0