ååh va jag är trött!

OJ va jag är trött. Fattar inte vad jag gör vaken nu?
Lillan sover, Robin står i duschen och jag sitter i vardagsrummet, har tänt ljus och
sitter här och gör ingenting vettigt. Borde ligga i sängen och sova i det här laget MEN
jag orkar inte. 

Idag har jag varit på maxi med pappa och syster. Handlade lite mat, påfyllning till soda streamern och
lite saker på apoteket. Det var halva priset på tamponger och bindor. Rätt värt faktiskt. Är sånt jag hatar
att lägga pengar på för er som vill veta den jätte intressanta informationen :)

Sen nu på eftermiddagen har jag varit hos mamma och ätit potiatisgratäng och älgkött. riktigt gott!
Skulle även bjuda på efterrätt - banana pancakes. men blev inte som jag hade tänkt mig. Gjorde en smörja av
allt istället och blev gott ändå. Varm banan, lite kanel och hård kakliknande sak med kondenserad mjölk, kan det
bli äckligt lixom?

Ne nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att veckan som kommer blir spännande med en massa roliga saker att göra. Så om nån vill hitta på något, hör av er!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0