babbelsmörja

har lyssnat på lars winnerbäck hela dagen, hans låtar är verkligen bra! blir typ gråtfärdig då jag lyssnar på låtarna. Ha även gjort
egen vaniljglass idag och marängerna. fast marängerna blev riktigt fula. men goda så
därför orkar jag inte göra nya. Väntar nu på att robin ska komma hem från gymmet
så vi ska äta middag. rödvinsmarinerad fläskfile och potatisgratäng. Men vi åt potatisgratäng
igår också hos pappa. Men då va det (svensk) oxfile. pappa va väldigt noga med att poängtera
att det är skillnad på svensk oxfile och utländsk. själv känner jag ingen skillnad.
Såg en asrolig film igår, get him to the greek. en komedi, till och med robin skrattade en massa
åt den och han hatar komedier! haha..

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag så jag orkar kvällens middag och efterrätt. Ska se wall street
money never sleeps ikväll.

Börjar bli lite småless att vara hemma varje helg. kanske ska fara på krogen någonkväll, eller iaf
ta mig något glas vin? Men känns lite smått konstigt att göra det då robin inte dricker nuförtin.
känner mig dum på något sätt. fast det borde jag inte göra men ibland får man för sig saker.

Ne nu ska jag ta mig ett glas cola zero och sluta babbla massa struntprat. fattar knappt själv vad
jag skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0