bananasplit

Såg nyss på vad blir det för mat. Han gjorde bananasplit. blev grymt sugen på det själv
så nu ska jag göra det på lördag och se på wall street money never sleeps. så imorgon
måste jag göra maränger. ska även göra vaniljglassen själv och chokladsåsen.
gooootttt jag längtar! 

Imorgon blir det fullt upp. ska först förbi mitt "kära" jobb och fylla i längre föräldraledighet
sen gå till tandläkaren. sen efter det blir det att fara på stan och lämna igen min klocka och
sedan typ handla nå skit. tror jag ska köpa en jätte skön flanellpyjamas på change. 

Nu ska jag sluta mummla och gå och lägga mig i sängen och mysa me bobbsan. 
skönt att det blir en relativt tidig kväll ikväll
nattinatti

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh när ska man dyka upp? ;) Va duktig du är som orkar laga allt själv :P

2010-10-28 @ 21:54:47
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0