freag

Så nu har jag borstat tänderna i tio minuter. vet inte vad det är riktigt men alltid då ja ska till tandläkarn
så borstar jag tänderna extra länge! Ska snart väcka upp tjoffsan och ge hon lite mat. sen kmr mamma
så ska vi bege oss till sjukhuset. Först jobbet sen tandläkarn. gruvar mig mest för att fara på jobbet.
Tänk om man skulle kunna ha ett jobb som man längtar att gå till. Typ förskolan älgen.
Det bästa dagiset någonsin som jag och mina två syskon har gått på. och det bästa är att melissa ska
få gå där också,samma avdelning med samma fröknar. är så himla glad för det. Kommer värma i
mammas hjärta varje dag över att veta att hon är på sånt bra ställe. haha ja ja nu ska ja gå till sovrummet
och väcka liv i na, hon kommer stenvägra att vilja vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0