i <3 yatzy

Idag har jag mest tagi det lugnt, johanna kom förbi och vi har mest slappat och spelat yatzy


Jag gillar att spela det spelet, man kan nästan inte sluta, tiden bara flyger iväg ;p
Gjorde pizza till middag, den blev jävligt gooó :)

JÄVLA SKIT! hade skrivit ett långt inlägg och råkade radera de.
fan....


Men ha iaf buda hem riktigt snygga kläder till melissa från mykidoo.
Jag gillar det märket, bra kvalite och fina kläder. Lite dyra dock.
Men detta fick jag för 151 kr. billigt med tanke på att en body kostar
190 kr typ.



.
Ne nu ska jag ta mig en dusch sen sova. Melissa har varit riktigt grinig på eftermiddagen.
Övertrött.. men hon vägrar sova men vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tusen tusen tack! :)

Hon är så söt er lilla! Träffade ju karln din bara för nån dag sen på jobbet :)

2010-10-06 @ 09:57:22
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0