idag blire indiskt!

Håller på med dagens middag, idag blir det lite indiskt. Närmare sagt tandorikyckling,ris och nanbröd.
Men inte kycklingklubba utan jag gör med kycklingfile eftersom jag inte gillar att äta benig mat!

Idag på stan hittade vi ett par jeans till robin (äntligen) sen en lampa till övervåningen som efter trappen
sedan köpte jag melissas söta overall och inge mer.
(obs dålig bild, tagen med robins mobil)

Ikväll tror jag att jag ska baka en blåbärspaj med marshmallows och vitchoklad. Hoppas den smakar bra.
Någon som vill komma på fika kanske? :)

Imorgon jobbar Robin och jag tror att jag & Melissa ska gå förbi mamma och vara där under dagen.
Kanske ta en promenad till barnenshus och godishuset med lillasyster? ;)

Ne nu ska jag he in kycklingen i ugnen och sedan fortsätta glo på tv.

Kommentarer
Postat av: fannyyyyyyy

Haha men trollunge, va söt hon va i den. Oväntat. ;)

2010-10-01 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0