sköna lördag!!

Idag har jag inte gjort ett PISS ! :)

Melissa tog sin vaccinspruta igår och innan de va hon förkyld så nu blev förkylningen ännu värre + att hon fick
feber. Hon sov riktigt dåligt inatt, men jag förstår na. Idag har det dock varit en rätt bra dag. En lugn dag.

(mamma berätta att när jag skulle få min spruta då jag va 3 månader så sa barnmorskan att spädbarn känner ingen smärta sen högg hon nålen in i låret mitt så kanylen vek sig, snacka om störd barnmorska)

Pappa kom förbi ett tag på dagen, han hade med sig en hoppgunga i 3månaders present åt gummsen.
Hon gillade den skarpt !

Sen råkade jag sova middag lite för länge, vaknade där vid 8 tiden så då vare bara att väcka upp lillan
och Robin eftersom man måste äta middag!

Nu sittter jag här och har bakat en kladdkaka med kokostäcke för robins mor kommer och hälsar på imorn
så då kan det vara roligt med nå fika :)

Älsklingen igår när vi va på väg till expo :)

pappa o gummsen :)
Just de hon hade gått upp till 6030g , va 61,5cm lång och huvudomkresten va 40 cm.
Så hon låg på kurvan vilket betyder att hon måste få i sig mat från amningen ändå.
Den 27sep vägde hon 5700. så barnmorskan tyckte inte jag ska oroa mig så mycket,
men fick en tid om en månad för vägning igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0