skööööön helga!

Nu äre måndag, svinkallt i lägenheten har redan börjat tända massa ljus för att de ska bli lite varmt!
Längtar tills boom får in sina älskade filtar, jag ska köpa minst tre stycken, men det dröjer till november
innan dom får in dom :(

Melissa ligger och sover, vi blev väckta av mamma imorse när hon ringde vid åtta.
Jag kollar på våra bästa år,
Skulle även behöva ta mig en promenad till stan och hitta en dopklänning, men det är
så tråkigt att leta själv, och lite bökigt också då man har en liten unge :)

Helgen har varit bra, relativt lugnn men det är ju hela mitt liv nu också så.
Inte för att jag klagar, jag gillar lugnet.
Jaja nu ska ja fortsätta kolla på tv,
Vad ska ni göra iveckan?

Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! det är bara bra här med :)

2010-10-18 @ 14:55:52
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja men verkligen! Och jag är ju ganska dum eftersom jag har Elinas kläder inne i Wilhelms sovrum.... Vet inte hur jag tänkte där. Hans egna kläder är inte ens i hans sovrum. Och att rensa bland hennes kläder kan jag inte göra när han är vaken :P

2010-10-18 @ 21:40:06
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0