tapetsering!!

Idag ringde det en tapetseringsgubbe och sa han kmr och tapetserad om köket på torsdag, wiiie!
Är dock skeptisk till tapeterna jag valde eftersom dom är lite mönstrade och har enfärgade i resten
av lägenheten, men allt blir bättre än dessa nerfettade fula tapeterna :) 

Har även bakat en morotskaka botten idag till dopet nästa vecka och några kolakakor.
Sandra kom hit och hjälpte mig!
Melissa har inte sovit något alls idag nästan, så jag är helt slut. Mjölken är tom i brösten
och vägrar ersättning, som tur är har bröstpumpen kommit, ska hämta den imorn på
bussgods. få se hur det funkar då.

Ja vad har mer hänt, jo just de jag har köpt en ny mobil!
En samsung galaxy S. riktigt bra mobil, lite stor kanske men de vänjer jag mig väll vid.
det bästa av allt är att jag nu har en bättre mobil än Robin , mohahhaaha...
Fick ett ryck igårkväll att jag skulle ha en ny mobil exakt då och då hittade jag den här på
blocket på mariehem nästan oanvänd, fick ge 3500 och den ser ut som ny fick med skydd
till mobilen också, nice nice ny kostar den 5500 + 200 till skärmskyddet och skydde bak
på telefon, så de tyckte jag va nice.....


Ne nu ska jag börja steka köttfärsen till tacosen (robin lär väll klaga, han gillar inte tacos)
Men det skiter jag i jag vill ha tacoooooooooooooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0