torsdag

Usch vad jag har träningsvärk! inte kul..
va planerat att vi skulle fara och rida, men syster va tyvär kvar i hudik sjuk
så det blir ingen ridning idag. men kanske ska ta mig i kragen och gå på tenton ist?

Mamma har varit förbi en stund nu på dagen, annars har inte mycket hänt. Men kan
va skönt att ta det lugnt, igår va en heldag. Först stan med mor, shoppade lite kuddar
till vardagsrummet, två ljuslyktor samt två förvaringslådor till badrummet.
sedan for vi hem till pappa, lämnade av melissa till eva sen for vi till maxi och storhandlade,
köpte tre paket blöjor, massa tvättlappar och mat osv.

Nu sover melissa, jag ska ta mig ett efterlängtat bad sen börja förbereda maten.
fläskfile gryta med kantareller tror jag att det blir. so long!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Precis! :P



Jadu det är bättre. Tror jag. Sen hon började med sondnäring i ersättningen så har hon blivit mycket piggare! Och har ätit lite lite bättre på slutet. Vikt och läkarbesök imorgon så vi får se vad vågen säger och läkaren :P

2010-10-28 @ 20:47:10
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0