Dags att börja blogga kanske?

Hej


Har länge tänkt att jag skulle börja blogga nu då jag var gravid och även när melissa kom. Men har aldrig blivit av eftersom jag inte riktigt har tagit mig tid till det. Men eftersom att man är mammaledig och inte har så mycket att göra på dagarna ska jag försöka blogga lite grann.
Ska skriva en förlossningsberättelse lite längre fram och lite grann om melissas första 2½ månader men inte just
nu ikväll.
Har just budat hem en kofta och byxa ifrån pop på tradera för 100 kr inkl. frakt, bra köp!
(Har fastnat rätt mycket på tradera och köper något nästan varannandag. Illa!)





Melissa sover och Robin har precis duschat klart, nu ska vi lägga oss i soffan och kolla på lite tv. Måste nästan se kungarna från tylösand, är så dåligt att det bli bra!
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0