Dopklänning!

+Nu har jag hittat en sömmerska på internet som syr jätte fina dopklänningar.
tror jag har bestämt mig för en nu, men den var slut i lager, men hon skulle få hem
tyg till den nästa vecka, kanske inte samma mönster men hon sa den blir lika fin.
Om inte finare !




Farmor är jätte snäll som skulle betala den, fattar inte att dopklänningar ska
vara så dyr. Den där går på 795 kr inkl. band och en liten "lyckoängel" i pläterat guld.



Den 24 oktober är dopet bokat, har bjudit hela släkten så hoppas alla kommer. Blir roligt
att ha upp dom eftersom det inte händer särskilt ofta.
Jag och mamma har bestämt vi ska bjuda på kycklingsallad, mormors goda marängtårta,
morotskaka, bullar & småkakor. Massvis att äta men jag gillar att ha variation :)


Idag har jag även fått mattan från jotex, va inte lika snygg som jag hoppades på,
men den får duga. När syster kände på mattan sa hon "den här kan man ju ha som filt"
Så ja det är ingen spänst i den, men känns så drygt att lämna tillbaka den och jag måste
ha en ny matta då melker spytt ner våran ett ex antal ggr.

Apropå Melker så har han öppnat ytterdörren inatt och varit ute hela natten, kattjävel...
Jag vill inte ha en utekatt, men tur att han kom hem iaf.


Nu har lillan somnat, hon har inte sovit så mycket middag idag, ananrs brukar hon somna vid 9 tiden på kvällen
men kan vara skönt med lite lugn tid också (bara hon sover hela natten nu, men det borde inte vara nå problem)

Ne nu ska jag ringa mamma och fråga va filmen dom såg igår hette och ladda ner den och glo på.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0