God morgon! :)


Nu har Melissa vaknat, håller på att göra iordning ersättning. Tror tyvär att mjölken min börjar sina
och det värsta är att hon vägrar nappen oftast. Men vi ger det ett försök nu sådär på morgon kvisten.
Idag ska jag förhoppningsvis fara och kolla på tapeter till köket och fara till mediamarkt och kolla på
en ny micro, den vi har är verkligen värdelös! Så vill köpa en riktigt bra micro.

Hoppas också att mitt paket från jotex kommer med bla. min nya snygga plommonlila ryamatta som jag ska
ha i vardagsrummet! Vill även att paketet från gymgrossisten ska komma, så att jag ska börja smått med
min nya diet. Får se hur bra det kommer gå utan kakor och godis. Får bli som barnen, på lördagar. hahha
Ne nu är ersättningen varm så ska gå in till min lilla grin-gumma <3


MAMMAS ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0