Godis bara på lördagar!

Nu har jag nyss lagt Melissa och har marinerat köttet som vi ska äta ikväll,
har kommit ett paket från gymgrossisten till mig och robin men känns inte alls så lockande
att gå och hämta det i det hära regnet...
Nu ska jag nämnligen försöka äta mer hälsosamt så jag börjar gå ner i vikt, blir bara godis eller att baka
på lördagar! ska också försöka börjar träna lite mer, iaf gå ut på minst 1 timmes promenad per dag!
Vill verkligen gå ner till det som jag vägde typ för ett år sen eller va de nu va :)
Melker spyr fortfarande tror det är för han hetsäter. Stackars kissemisse mjauuu



Har inga planer inför helgen, eller jo skulle behövt ta en promenad till intersport och köpa en vinterjacka åt
Robin. Men inge mer eller jo kanske lite besök av säkert josse, pappa och robins mamma skulle jag chansa
på. Trevligt trevligt :)


Köpte en dress/varmare pyjamas åt melissa idag ifrån HM. Riktigt söt, blev även ett par sockar! Allt med barbara pappa motiv.

Ne nu ska jag börja hacka salladen och hänga upp lite tvätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0