Snacka om rövont!

Har precis kommit hem efter en ridtur med syrran i dalsjö! Jag red Lizzy idag, en riktig goding.
Det är så mysiga nordsvenskar, hur stora och lurviga som helst. Hur som helst så blev det
full fart hela vägen och tjockisen som jag red va så seg idag så man va tvungen att driva på
som en tok. Men det är roligt det med!


Nu har jag just tagit en dusch och ammat Melissa så hon ligger och sover nu. Det är så skönt
att hon inte har haft nå problem med sovandet på nätterna. Det har funkat galant, hon ska bara
äta 1-2 ggr. Robin brukar nästan aldrig vakna. Skönt för han :) 

Har lagt ut mobilen på blocket för att se om det är någon som vill köpa den. Fattar inte varför
jag köpte en nokia? jag som hatar nokia!! har varit många puckon som ringt och folk som vill
byta mot värdelösa saker. Men ikväll var det en som lät rätt seriös, får se om han ringer imorn
och kommer och hämtar den, hoppas på det för vill verkligen ha en ny telefon. Vilken jag vill
ha än vet jag dock riktigt inte, kanske bli en iphone. (även fast jag ratat dom) eller någon som
robin vill ha bara för att göra han lite avundsjuk.
Tidigare idag va jag och mamma på mediamarkt för att handla en micro. Kom hem med en
ny whirlpool-micro, en stavmixer och ett nytt trådlöst tangentbord! riktigt roligt va det.
Har verkligen velat ha en ny mixer och den här ska vara en av  dom bästa säg dom!
Micron är också riktigt bra!





Här är en kass bild på dejjan, som syster red idag! hon är också en riktig goding :)

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Hej, kul att du börjat blogga! :)



Sjalarna kostar mellan 250-350 kr beroende på vad du vill ha för modell och tyg. :)

2010-09-24 @ 18:57:09
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0