fullt upp

oj va veckan gå fort fram! idag äre onsdag, jag har fullt upp hela dan, och man blir inte mer sugen på att
lägga sig ner och bara sova när melissa har varit vaken hela natten typ, riktigt drygt. men jag ska egentligen
inte klaga då vi fått sova rätt bra sen hon va liten kan man nästan säga. de är väl ba nån tand eller nå som är på
g.



igår hann jag baka bullar och sen gjorde jag en citronmarmelad som jag ska ha till antingen citronmuffins eller
syltkakor, har inte bestämt mig än vad som låter godast :P

¨



nu ska jag klä på mig och terminatorn sen vänta på att klockan ska bli elva så vi kan ta bussen till stan
jag ska shoppa och jag ska inte ha nån pengagräns, då blir jag glad igen efter min vakna natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0