hemma!

Åh vilka underbara dagar vi har haft i göteborg! Melissa har varit en ängel hela resan.
vi va och shoppa i nordstan+frölunda torg, tog det lugnt, jagg lagade mina berömda
roulader och potatisgratäng så det va de goaste malins pappa ätit någonsin.
I måndags va vi på ullared,
jiiiiiiiiises så mycket folk det va. och vilken ångest jag hade för allt jag köpte. och allt
annat jag ville köpa men hade inte råd kändes det som.
köpte allt till melissa. så snacka om bortskämd unge. har handlat massa julklappar och
kläder till na iaf, en rosa bobbycar,en kassaapparat,traktor med sjungande djur på släpet
osv osv. dockvagn, nå mickisaker, sängkläder med söta sälar på, laban hissgardiner, massa
asfräna leggings och kofter och tröjor. och hennes nya myssockar!! ja sen köpte jag massa annat
också men det orkar jag inte rabbla upp. 2700 gick kalaser på. inte så dyrt när man ser allt jag fått
för det.
igår kom man hem och det va exakt som man lämnade det, fast nästan värre. va inte lite arg.
började nästan grina för jag va så trött/arg.mina humörsvägningar är inte att leka mer. tro mig.
Jaja nu ska jag lyssna på lite julmusik sen läsa nå böcker för melissa. hon måste ha extremt mycket
uppmärksamhet nu eftersom hon har fått det hela helgen lång. charmfian min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0