Usch vilken hemsk kväll jag hade igår. Och...

Usch vilken hemsk kväll jag hade igår. Och det värsta är när man har en pojkvän som inte pallar trycket att bråka. Utan man få inte bråka eller upprepa saker eller säga vad man tycker ocv tänker. Och heller inte va sur över det. Fyfan va irrterad jag är. Men hur jävla dum är man inte om man håller på att ge bort pengar, binda upp sig på mobiltbredbandabonemang till nån som inte betalar. Och nu till samma person binda upp sig på et jävla mobilabonemang i 2 år. För att dom inte kan göra de själv för dom ha betalningsanmärkningar. Åhhh vad jag är arg. Och svaret man får är ja ja vill ju va snäll. Men hr snäll måste man va. Vad är nästa grej ett billån eller. Åh. Ja ja måste få skriva av mig. För jag kokar inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0