länge sen sist...

jaaa vad har hänt?


inte så mycket, jag har varit sjukskriven. tjaffsar med försäkringskassan,
har tagit tjänstledigt från jobbet, ska börja plugga 27 feb. (har förhoppningsvis
självdiciplin nog att kunna plugga distans som tänkt) melissa börjar på dagis
på måndag och jaa...sen äre nog inte så mkt mer som ha hänt.


vi har köpt ett nytt köksbord i valnöt. jag är pank eftersom jag inte har fått
ngra pengar Än och jag är på stna varje dag och hittar nå nytt. inte sån bra blandning kanske.


melissa ha verkligen börja komma in i någon trotsperiod och är helt omöjlig att ha att göra med
nästan så är man dum om man längtar tills hon börja dagis? känner mig skitdum. men efter att
ha varit hemma med hon 1½ år så borde man få börja göra nå annat på dagarna tyck ja..


Är även på jakt efter en vovvsing fortfarande. fast ha inte bestämt mig än va ja vill ha för nån.
men kan ändå inte köpa nån förns när inskolningen är klar så :)


nää nu måste jag avrunda här för det blev ovanligt tyst så tro onga är i katt vattenskålen o geggar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0