tråkiga måndag!

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött och väldigt less.
Favoritgodis: lakrist, surt, blandat, cholkad. beror på

Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding, lever, fiskbullar, fläsk på köttet, oliver mm

Kläder just nu: Mjukisar och robins tshirt

Musik just nu: tvn

Vad sa du senast: åh hoppas hon somnar om...(vilket hon verkar ha gjort :) )

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet inte, framtiden verkar det bli massa fetma i, och förr i tiden verkar nog bättre. eller ja vet inte.

Sommarplaner: jag hoppas på kolmården & ullared. men blir nog bara jobb (robin ska va pappaledig)

Fisk eller badkruka: bero på vattne ;p

Längd och vikt: 170, och vägrar väga mig :p

Hur många kuddar sover du med: 6 kuddar ha jag, robin ha en ;p

Favoritväder: inte för varmt & inte för kallt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: robin, melissa & ett hus med alla nödvändigheter i.

Spelar du nåt instrument: nooopp

Morgon- eller nattmänniska: lutar åt nattmänniska..

Sparare eller slösare: Slösare (inge bra!)

Vem är viktigast för dig: Robin, melissa & Min familj.

Bästa film: vet inte

Tror på liv på andra planeter: ne

Kommer du ihåg din första kärlek: yes

Älskar du henne/honom fortfarande: aldrig

Har du några homosexuella vänner: inte va ja vet

Tror du på mirakel: Jo till viss del

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja jag tror  & hoppas.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: noppp

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej nej nej

Hur många barn har du, vill du ha: jag har en dotter och vill nog ha en till (fast det dröjer nog nått år)

Bio eller promenad: båda

Är du kittlig: joo

Snarkar du? om jag är förkyld

Stjärntecken? oxe

Rädd för insekter? Ja

Äckligaste insekten: alla

Största svaghet: det är många, shoppar för mkt, kort tålamod, lättirriterad osv

Det här är jag bra på: för mkt att skriva här ;) haha

Bästa bok? minns inte

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? jag skulle nog vara stålmannen

Vad vill du jobba som? jag vill ha mitt eget konditori & kanske ha lite husmanskost också

Chips, morötter eller godis? godis!!

Pizza eller hamburgare? hamburgare

Skriver du dagbok? förrut men inte nu.

Har du någon flickvän/pojkvän? Ja världens finaste pojkvän

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag är tatuerad på revbenen, en väldigt stor tatuering. har haft piercingar, läppen,tungan och en till. men vill nog inte ha någon nu.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) här är det nog oftast stökigt, fast inte smutsigt. men saker överrallt (även fast man gå och plockar varje dag)

Gungar du på stolen? Ne

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp

Vilken hand håller du gaffeln i? Höger , alltid!

Hur är din drömtjej/kille? Som robin, fast lite mysigare :p

Hur många syskon har du? 2 helsyskon , 1  halvsyskon

Vad är du mest rädd för? Att något ska hända mellan mig och robin.

Är du rädd för blod? Ne inte speciellt

Saltar du på maten? ibland ;p

Gillar du att sjunga? Ne ha sån fult röst såå....

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? företagarprogramme på lilja (vi skulle få fara till NY i trean, vilket inte blev av ;p )

Anser du att du är stark? fysiskt eller psykiskt? fysiskt är jag inte så stark, men psykiskt tycker jag att jag har blivit väldigt starkt dom senaste åren.

Brukar du sola? jo ibland ;p

Vad gör du om du får hicka? håller andan typ

Röker du? inte sen jag fick veta att jag blev gravid. (i vecka 5)

Snusar du? Snusläpp? uscha!!

Kaffe, te eller inget? INGET!!! uuuuuuuuuuuuuuue

Har du en besatthet? shopping! spelar ingen roll vad.
tatueringen...

Kommentarer
Postat av: eriika

tack för kommentaren! kul att några "vågar" :)



och småknoddarna är ju nästan född samtidigt.. spännande! och jag äääälskar din tatuering, assnygg! ska spana vidare lite på din blogg nu haha:)

2011-01-12 @ 08:59:48
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0