uppdatering..

nuu  är påskveckan äntligen avklarad! jag jobbade fre & lör 9-18 och igår 11-20....
nåååågot drygt kan jag lova er, men det blir bra med pengar. i april har jag jobbar 100
jävla timmar!! och jag som sa till chefen att jag bara ska jobba helg lite ibland då och då...
men gillar man pengar så gör man...
och en bra nyhet är att jag och robin äntligen har bestämt oss för att vi ska skaffa hund i augusti!!
(eller han har äntligen gått med på att vi ska göra det eftersom jag alltid velat haft hund)
vilken ras vi ska skaffa är dock den stooooooooora frågan!
jag vill ha något lite mindre, typ en fransk bulldog, mops, griffon eller nåt sånt. kanske en sån
där liten allergivänlig boll också...
robin vill ha en labb eller golden typ.
så nu sitter vi i träsket med vilken ras, om nån bara kunde bestämma åt mig!! eller banka in i robins
huvud att jag vill ha en ful liten mops!! haha
ne men fördelen med en labb är att dom ha ju bra luktsinne så ja kan lära sök och så få det bli min
kantarellhund när ja är ute o plocka svamp på höstarna...
ja ja vet inte, tur att man har tid på sig att bestämma iallafall...
melissa har blivit en stor tjej, hon har gåt 26 steg som max och kan numera ställa sig upp utan något att hålla
i sig alls (eller bara när ingen ser) men blir mer och mer gånger per dag numera! hon sover fortfarande bra, 8-8
typ.
det börjar bli vååår, jag fyller år på fredag! jag börjar jobba heltid 16 maj (inte lika kul)
nu ska jag ta ut ungen i sandlådan så hon får leka ett tag, ,eller oj klockan är bara 9. får vänta med det en timme typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0