mmmmmmmmmmmmmmums!

Jag är verkligen motiverad nu med att gå ner i vikt, har hållt mig från sötsaker och har endast ätit protein.
idag ska ja göra min goda citronmarinerade kycklingfile. den är verkligen suuuuper god!
min citronmarinad innehåller : rivet skal från citron, pressad citron, basilika (fryst eller färsk) lite vitlök (inge mycket)
och salt och peppar. hur enkel som helst och det blir huuuuur gott som helst :)
kan säkert användas på lax också, men då kan man också ta citronpeppar :)
melissa ligger och sover nu, väldigt skönt. jag väntar på att klockan ska bli två så jag kan fara på vårdcentralen och
fixa min äckliga tå. jag mår illa bara jag tänker på den. ueee
just de ja, inatt så råka ja slita sönder min mobilladdare, väldigt lyckat. eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0