äntligen lööööördag!

idag fyller älskling år, hela 27 år! snart börjar han ju faktistk bli gammal. höhö
hörlurarna jag köpte åt han har inte kommit än, så tyvär så får han ingen present
av mig idag, istället gjorde jag scones och gav han frukost på säng med keso, kokat ägg,
skicka ost osv :) så det blev han nöjd över.
har även nu på morgonen hunnit med att göra iordning en lasagne så vi bara kan he i ugn senare till
middag, och även så han ha matlådor under veckan vi är borta :P (jävla hemmafru jag är :/)
imorgon åker vi faktistk! håller på att tvätta melissas nya fina kläder förfullt så hon har massa fina kläder
med sig när hon hälsar på släkten :)
imorse fick vi sovmorgon till halv 9, snäll hon är :)
Jaja solen skiner och jag är på strålande humör! eeller inte bara jag, utan också robin och melissa!
nu ska jag börja spritsa tårtan.
ha en trevlig helg allesammens :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men det är ju ett tecken på att hon är lik er båda då :)



Jo det är som vanligt här. Fullt upp!

2011-03-09 @ 19:18:29
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0