livet leker

Hej nu var det längesen igen sen jag uppdaterade...
hmm undra vad senaste nytt är, jo melissa har fått sin första tand, kulkul :) och
imorgon fyller min älskade underbaraste robin 27 ! och på söndag ska jag mamma
och lillasyster och såklart melissa fara ner till hudiksvall och hälsa på släkten, blir spännande
eftersom melissa aldrig sovit borta förut, eller farit mer än typ två mil i en ända sträcka.. men det ska nog gå
bara bra :)
Jag jobbar rätt mycket nu, eller varje fredag då sen typ varje helg, men ihelgen är jag ledig. fast det kanske inte är så konstigt? 

Livet leker och jag märker nå nytt som melissa gör varje dag. :) nu står hon själv utan stöd i ca en minut och ja hon
får mer och mer egen vilja för varje dag som går, sover bra gör hon och är allmänt nöjd hela tin :) vilken fin dotter man har!

ne nu ska jag klä på mig och fara till jobbet, bussen går tjugo över.. lite stressigt!
vad har ni för er då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0