onödigt...

Nu har pulled porken stått i ugnen ca 2 timmar, bara 5 timmar kvar då :)
alltså helt seriöst et är världens goaste mat!!! du tar bara fläskkarre räkna med 200-300g
per person, her i en lergryta eller någon annan gryta som tål att vara i ugnen. he på
färdig bbq sås, dränk köttet typ sen låter du det stå i ugnen ca 5-7 timmar!
river av det i småbitar med gaffeln, her det i stekpannan och he på spadet och låter det bli
varmt.
ät som tacos typ..
hur gott som helst! speciellt bra att göra nu då det är fläskkarre på maxi för 35 kr/kg!
asbra!!
Melissa har fått sitt lektält nu, va gaaaanska mycket större än vad jag trodde att det va :P
men efter lite möblering så blev det bra i rummet ändå :)
va på olssonstyger idag och köpte ett nytt tyg som jag ska sy en kappgardin till hon!
kommer bli sött! asbra också att dom hade 40% på alla barngardiner. igår köpte jag en
vaxduk också till köksbordet.

imorgon ska  jag ta med mig melissa på busplaneten, kan bli spännande och se va vilden kommer att
få för sig för hyss. har lite dåligt samvete för att jag nästan aldrig är på öppna förskolan eller låter hon träffa
småbarn, men jag vet inte varför men jag är för lat eller nått.
ne nu ska det bli ändring på det!


Imorse besällde jag även en månads förbrukning på quickdiet på gymgrossisten, va rätt dyrt, 1500...
så på måndag börjar min nya soppdiet! wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0