torsdag

usch vilken förkylning melissa har smittat ner mig med! jag nyser och snorar hela tiden, melissa snorar lite grann
men hon har ändå humöret på topp för det mesta min lilla solstråle. mamma och fanny har också fått samma förkylning för den delen.
skulle egentligen jobba imorgon, men har sjukanmält mig för jag vill inte så i ett kök och jobba då man snorar och nyser konstant. hoppas jag är bättre till på lördag och söndag så jag kan jobba då, har verkligen inte råd att vara hemma. eller jo jag kan ta ur mer föräldradagar än 1½ per vecka, men det vill jag inte göra :P
jaja nästa helg är jag iaf ledig!
Då ska vi ut på droskan med några på jobbet eftersom mamma har sagt upp sig från jobbe vårat!
duktig hon är!
Melissa går med gåvagnen rätt mycket nu, kul att se :)
maten har varit lite sämnre men det gör ingenting, för vem är hungrig då man är sjuk?
ne nu ska jag se lite bb 24/7 och äta min extremt goda kycklingpaj som jag gjort.
(matpaj är nog min nya favoritmat) 

använd dett här pajreceptet!
2½dl dinkelmjöl
100g riktigt smör
100 keso
blanda ihopp och tryck ut i pajformren och låt stå i kylskåp ett tag. (fast de kan jag skita i)
förgrädda i ca 10 min i 200grader.
det är det godaste pajskalet jag vet om till matpajer!! och det enklaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0