vafan ha hänt me blogg.se?

åh så kul, inlägge som jag skrev igår kom inte in. men men skitsamma.
idag tror jag att vi ska fara mot busplaneten så lillan få leka av sig. just nu
håller hon på att leka titut med en handduk på huvve och tycker det är asroligt!
På fredag har vi 10 månaders besöket och ska tyvär ta vaccinationssprutan, i dont like.



och nu äntligen ha jag påbörjat med mitt pärl projekt på rikjtigt! måste dock fara och köpa
fler färger, vissa skulle ha 2000-2700 färger. jag är dum som väljer att göra 9 plattor.
det roligaste blir nog att hitta en ram som kommer passa.

Kommentarer
Postat av: eriika

haha i värsta fall fåru specialbeställa ram :) du få bju på bild när den är klar!

2011-05-10 @ 10:14:30
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0