staden

åh så jag är trött! MElissa vägrade sova igårkväll, även fast hon inte sovit vid sju tiden som hon bruka göra en 30-40 min. och hon somnade inte fören halv elva vilket är också jädrigt sent. sen har hon vaknat varannantimme under
natten typ. och är extra grining. ingen feber, 36,5. kanske är en tand på g. vad vet jag?

Ringde mamma imorse och bad hon ta melissa under dagen, men efter jag gett hon banangröt nu så känner jag mig
inte lika trött (eller jo det är jag). men börjar få panik över julklapparna så nu ska vi åka ner på stan ist. sova kan
jag göra då robin koommer hem eller nått.
ska gå till förråde nu och hämta sittdelen och installera den på vagnen ist för liggdelen. hoppas det funkar.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0