yeeppp

jag skulle skriva en sak om mig varje dag. men blev för svårt på nå sätt, ja ja vet inte. jag blir tom då jag ska skriva om mig. det känns verrkligen så ointressant och jag fastnar efter första meningen.  jag tror jag skippar det. är ändå inge intresesant att läsa om mig känns det som.

Igår träffade jag min gamle mentor från lilja. jag hejjade, han kände igen mig och undrade vad jag gjorde nuförtin då jag hoppade av gymnasiet (ingen av mina lärare hade speciellt höga förväntningar om mig). jag sa ja va föräldra ledig. då blev han helt paff, undrade om det va med min gamle pojkvän. ne då sa ja att jag hade en ny, som tur va.
sen undra han om jag jobbade, då sa ja att jag har jobbat ända sen jag hoppade av gymnasiet, heltid. då blev han
också lika paff. typ att jag kunde skaffa mig ett jobb? men att det va bra, eftersom jag va så skolless.
Det är väl klart att jag jobbar, jag tycker om att jobba 100 gånger mer än att plugga. att hoppa av skolan va det
bästa jag har gjort faktiskt. Jag tjänade pengar och va tvungen att sova hemma hos mamma mera, och mindre
i holmsund. det gjorde att jag gled ifrån tobias mkt mer (Mitt ex) Och att han accepterade att jag inte fanns där.
utan det så hade han aldrig släppt taget om mig. ( eftersom han va psykiskstörd och lät mig inte göra slut med
han för han klara inte av att vara ensam.) Som tur va hittade han då en ny tjej att terrorisera. jag fick strula
ett tag och festa rätt bra mkt. men tillslut träffade jag robin. min älskade robin,slog mig till ro igen. lugnade ner mig  och nu har vi  fått världens finaste dotter. och jag är så nöjd med mitt liv. så nöjd.

Nu sover melissa, hon har fått testat majskrokar idag. dom var intressant. även smakat lite vällning, inte speciellt gott men hon åt 70 ml efter amningen eftersom jag nästan inte ha nå mjölk nuförtin då hon äter gröt, pureer o så 4 ggr per dag. hur vänjer man barnet lättast med välling?


senare ska jag på afterwork buffe på olearys med pappa, syster och bror. ska ta med mig melissa eftersom att robin är sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0