lyckad kväll :)

ruladerna blev lyckade, riktigt mör o god.
äppelpajen blev enastående! hela gick upp.
så nu ha man ätit sig mätt för hela kvällen.
Melissa fick även en söt muminpyjamas av mamma, ett par tights, julsockar och en ny vintermössa.
sånt uppskattas en massa :) speciellt då det är kläder som används mycket. pyjamaser måste jag
handla en uppsjö av nu i strl 74!

Känns som om jag borde lägga ut alla försmå barnkläder på tradera men jag tycker att det är så jobbigt
att skicka saker hit och dit. mitt tradera beroende är borta nu. va även längesen jag handlade kläder åt
melissa. eller iaf inte lika mycket som förrut. va två par byxor på lindex förrförra veckan men hon hade
nästan inga som passade nu. duktig linn :)

Nu ska ja göra lite potatis o palsternacka pure eftersom det gillade hönapönan.
Imorn blir det ridning i dalsjö under dagtid! mamma ska fara med melissa på stan och äta lunch med
en kompis under tiden. Så då kan vi plumsa i snön med hästarna eftersom det kommer vara ljust så
då kan vi rida på åkern! jag längtar :) 

Snart kommer bubbi hem från ev mötet. hoppas jag iaf, jag ha saknat han idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0