nu har jag köpt mig en bilbarnstol!

Idag har jag varit på barnenshus och fått lite hjälp om bilbarnstolar. blev inte att jag skaffa britax multi-tech
för jag märkte att den va så himlarns stor. och att hon inte kunde börja använda den än. Så det blev en
akta graco comfort s. kostar 3200 på barnenshus så jag har köpt en begagnad ist för 1000! den är i vännäs
så hon som sålde den kommer med den hem till mig imorgon! Lyx!

Va även på expo och köpte lite onödiga saker, och på willys och handlade.. köpte massa purer till melissa nu
när hon ha börjat äta mkt bättre! Roligt :) Nu äter hon 3 portioner gröt varje dag, med pureer i. de gillar
hon och äter faktistk rätt mkt! yeeey.

Nu kom robin hem, så middan är klar. kyckling sås och ris. mmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0