jaruuuuu..

Nu har jag precis varit och tränat på tenton, var iaf svettig då jag kom hem det är väl huvudsaken?
Jag känner mig verkligen fet. Innan jag fick melissa hade jag gått ner i vikt så jag trivdes med mig
själv, men nu? Jag sa till mig själv då att jag skulle aldrig bli lika fet som på den tiden jag va tillsammans
med tobias och nu är jag nästan det. Fy så hemskt.
Ska gå ner till mina levis jeans jag hade förrut sen är jag nöjd, jag vill inte bli trådsmal utan bara trivas
med mig själv som sagt. Hoppaps det blir inom någon månad iaf.

En bra nyhet iaf är att mobilen är såld :D :D Så nu ska jag bara vänta tills htc desire hd kommer ut så
ska jag köpa den. I like it !

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och mysa med min älskade pojkvän ett tag,
när jag kom hem hade han matat och lagt Melissa så det känns skönt att hon ligger och sover nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0