länge sen..

Oj vad länge sen det va jag uppdaterade, men dagarna bara flyyyyger iväg!
Nu på senaste har det inte hänt så mycket, jag jobbar rätt mycket. Fast jag
känner att jag inte vill, men jag kan inte säga nej. (det är ändå mycket pengar)
Melissa har blivit 7 månader, och oj vad stor hon är! hon har inte fått någon tand än.
Men hon går efter soffan, vardagsrumsbordet, väggarna osv. ha börjat släppa händerna
när hon står, men hon sätter sig ner på en gång. hon kryper och ålar sig som en galning,
oj så fort det går! och när man håller i hennes händer så tar hon steg framåt, så hon har börjat
förstå att man kan flytta bena eller nå sånt. pekfingers greppet finns där, ja hon är iaf jätte duktig.
vi har vänt på dygnet hennes så nu somnar hon vid 19-30-20.00 varje kväll och vaknar vid 7-8 på morgonen
utan nå nattmat och vaknande. Äter bra gör hon också!

Ja jag älskar min tjej mer än allt annat. men vilken förälder älskar inte sitt barn mer än allt annat? :)


Igår storstädade jag lägenheten, och förra helgen drack jag för första gången igen med alma, det va suuuper kul!
blev ingen utgång, men lika kul hade vi för det. och alma flyttar snart till marieberg, så bra att hon lämnar holmsund och kommer sig nära mig!
Jag har börjat träna nu, går väl sisådär, kommer mig iaf till gymmet.
Ne nu ska jag sluta babbla och he in köttet i ugnen,  ska bjuda pappa och syskona på pulled pork idag. även kallas carnitas. ser suuuuupergott ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0