natit natti

idag kom lillasyster förbi med en sen födelsedags present, det va från bodyshop (nog för att de visste ja redan;)
men jag fick deras goda banan schampo & balsam (mmmmm så gott de luktar!) samt en ansiktsmask & inpackning
för håre. tack så mycke kära syster!! om man är 15 år ska man intek köpa sånna dyra saker till sin hemska storasyster!
Nu har jag borstat håret iaf och ni som känner mig vet att det är ett stort projekt för jag är så löjligt hår öm.
nördig jag är.
jaja nu ska jag beställa hem duschkräm och bedheads balsam på nordicfeel, dom ha massa rea där nu!!
750 ml balsam för 129 kr, det är riktigt billigt!
nattinatti

Kommentarer
Postat av: eriika

åh hur gåre då? kommit igång än? jag vill typ inge annat.. men när man behöver några timmar och babyn inte direkt känn för å bju på de så gåre lite trögt för mej :P

2011-05-06 @ 08:33:34
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0