blabb

Helgen har varit lugn och skön, igår kom josse förbi. Vi tog oss en promenad till barnenshus och sen rusta och hm.
fanny följde också med till några av affärerna :) 
Jag hade sagt till mig själv att jag inte skulle handla nått, men lyckades komma hem med en ny nalle med speldosa till melissa och massa saker från rusta. bla en riktigt mjuk och skön zebra filt sen typ schampo och sånna saker..

Idag har vi inte gjort ett skit, bara legat hemma. kollade på eat pray love med julia roberts. Lite seg men helt okej..

Robin har sjukanmält sig resten av veckan så det kan bli skönt att få lite extra hjälp sådära och att vi kanske kan
få något gjort. imoron ska vi till bvc och kolla melissa osv sen ska vi till budo fitness eller va de nu heter och robin
ska köpa gymhandskar.. sen  ska vi till stan nå mer iveckan och så ska robin göra en synundersökning så han ska
ansöka om körkortet igen. är helt sjukt att det kostar 1700 bara för att man ska veta vad man måste göra för att
ta tillbaka det om man mist det.. men men...
Jag vet att jag borde börja med körkortet jag med, men jag är verkligen värdeelös på teorin. har ingen ro i kroppen, ALLS!

Apropå ingenting så ger vi melissa risgröt nu 2 ggr per dag, bara smakportioner på 2 msk men hon äter nästan upp allt nu utan att söla allt för mycket, och min hemmagjorda morotspure som jag har fryst in som istärningar äter hon också av. En idag. inte mycket men alltid något. Hoppas att hon börjar äta mer snart så jag kan sluta amma och börja med någon slags hård diet så jag rasar ivikt. kanske 15 ´kg sådär? Vet inte hur mycket ungefär
jag måste gå ner i vikt, är inte det som är det viktigaste utan att jag ska komma i mina levis jeans igen.
Det är mitt mål så vikten spelar egentligen ingen roll.
Frågan äör bara hur man ska ha orken att träna seriöst då man inte ha någon ork i kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0