bra dag :)

åh så jag är trött! melissa ha feber och igår va vi till bvc pga hennes utslag på kroppen. barnmorskan trodde
att det va atopiska eksem. och det är de ja också trodde det va eftersom jag och mina syskon har ärvt de utav
mamma. så ska smörja in med hydrokortison och miniderm i tre veckor.

Igår vägrade hon ersättningen hela dagen men har nyss fått i hon. så det är ju skönt.
då kanske hon inte är så grinig idag.

Senare kommer mamma, micke och få se om sykonen följer med för jag ska bjuda på middag.
lövbiffs rolader med ris och sås. sedan en äppelpaj med vaniljsås eller glass till efterrätt. mums!
har även lyckats plocka undan lite i lägenheten så det är lite städat här :) 
Ska gå ner i förrådet och hämta våran stora NY tavla så jag kan lägga ut
alla annonser på blocket. 

Fick även veta att jag ska jobba 25, 26 och 1januari. de blir nice med dubbel lön + sem ersättning :)
Så blir nog lite pengar av att jobba dom dagarna, dock lite jobbigt att lämna melissa helt själv hela
dagar. fast hon ska ju  va me pappa så det borde gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0