bra start på veckan :)

har nyss varit på bvc, blev rätt nöjd över siffrorna.
Vikten är nu på 6920g ! så hon har gått upp 915 g
på exakt en månad och följer den där jäkla kurvan
alldeles bra, vilket hon har gjort hela tiden :) 
mammas hjärtegull <3

och det va väldigt skönt att vakna upp bredvid robin en måndag.
även fast melissa vaknade upp 6.20 så blev ja lite less för vi brukar
annars sova till 8-10 tiden. fast jag ska inte klaga, hon sov hela natten
inatt. så nu kanske det vänder igen och jag får mer sömn och blir mer
utvilad och en gladare människa då i allmänhet.

SÖmn är nog väldigt viktigt för att man ska orka med dagarna med ett
glatt humör!
nu ska jag ta mig en chokladshake och sedan fundera om jag ska orka ta
mig till obs och köpa orkideer för halva priset. eller om jag ska ringa mamma
och höra om hon är så snäll att köra mig :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0