dualit elvisp

Idag vakade melissa 06.00 och hon vägrade somna om, inte fören halv nio slockande hon igen!
så ja ha varit extremt trött. Dagen har iaf rullat på, for på stan vid fyra och mötte upp robin.
tog syntestet, va inte alls dyrt, ynka 100 kr! ja hade räknat på 300 iaf! 
Sedan gick vi och köpte lite julklappar till diverse människor, åt på max. friscomål och en lyxshake!
gött gött. sedan for jag hem och han gick på eftervården. fanny va här så då gjorde vi lite julgodis.
gott gott åter igen. hur ska det gå för mig att gå ner i vikt? Ne nu fan ge ja upp under jul, ska fortsätta
träna 3-4 ggr iveckan men ska inte tänka allt för mycket vad jag stoppar i mig. så förhoppningsvis
gå man plus minus noll. får nöja mig med det sålänge. 


Sedan har jag ett problem. min julklapp till mmama, jag vill ge hon en dualit elvisp. Men den går på
999 kr. känns väldigt alldeles för  dyrt. hittade en på ebay i england. men då är det ju fel kontakt.
den kostade bara 600... men vill inte chansa på att det går att byta själva elkontakten.... 

Så nu är min ide till hon borta och jag vet inte vad jag ska köpa längre.
drygt värre - ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0