måndishhhh

Imorse va ja tvungen att ställa klockan och ringa barnmorskan för melissas utslag. Så vi har fått en tid imorgon kl 2.
Är nog inte nå allvarligt, men nu har hon fått feber också och har varit jätte grinig hela dagen. Som tur är har jag
haft mamma här så tiden har gått betydligt fortare än att vara själv med en grinig unge :) 

Har även fått hem nån julklapp jag har beställt, är så himla simpelt att beställa julklappar via internet. i love it.
Budade även hem vaniljstänger på ebay. 30 st för 55 kr och det är bästa kvalite. Kan vara ritkigt bra att ha nu
inför julbaket då man vill ha det lite lyxigt med vaniljstänger :) Mmmm gottt ! Jag bara längtar tills jag få börja
baka. Men man skulle egentligen bakat med någon så man inte får så himla mycket av allt. och så är det även
roligare! :) 

Nu sover melissa äntligen och hon är så söt nu när hon suger på underläppen nästan hela tiden. Kan vara bra
att händerna får vila ett tag för dom är snart söndersugna tror jag.

ne nu ska ja ta mig en kopp glögg . är det bara jag som gillar glögg såhär nu när det är mörkt ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0