onsdag :)

Försöker få melissa att sova lunch, blev en väldigt tidig morgon. hon vaknade upp vid 6 tiden och va vaken till åtta. sen sov vi till halv elva..
Jag håller på att leta julklappar förfullt, har bara handlat till en än så länge, men vet ungefär vad jag ska köpa till
alla. förutom pappa, varför är det så svårt att hitta julklappar till sin far för? Jag ringde han idag och sa han skulle
säga nått, allt förutom en deo. (som jag har köpt nu varje år vem vet hur länge)

Ska på stan vid fyra tiden då robin slutat jobbet. han ska göra en synundersökning så han kan ansöka om körkortet
igen. förhoppningsvis gå allt som smort så att nån av oss har det iaf. Så till sommarn kanske vi köper en bil! Jag hoppas verkligen attt det går enligt planerna, sen få väl jag börja plguga till körkortet längre fram men viktigare
att robin har det :p
Ansökan om att få ta körkortet igen kostar 1700, det är fan sjukt mycket bara för att få veta vad man ska göra om
man vill ta det igen! sinnes..
Ne nu ska ja köpa nå mac ögonskuggor till mig sen lägga mig och vila ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0