måndag

Idag har jag varit på bcv och vägt melissa hon vägde nu 6425 gram, har alltså gått upp nästan 400 gram på
två veckor. Vilket känns skönt för mig för då får hon i sig tillräckligt med mat. Fast ja ger hon ersättning 2-3 ggr per dag.
Prästen har även varit hit idag och pratat om dopet idag.
Han tyckte det va lite konstigt, robin är döpt men inte med i svenska kyrkan och jag är inte döpt men är med i svenska kyrkan. Men men.


nu ska ja väcka melissa och ge hon ersättning så hon inte vaknar om 1 timme.
Sen ska jag sova för jag är trött.
imorn ska vi fara och leta en klänning eller nått som jag kan ha på dopet eftersom
jag är för fet för alla mnina kläder typ. börjar se ut som en ballong tyck ja. fast
nu börjar jag bli riktig trött så vet inte riktigt vad jag skriv :)

Ne nu ska ja ggå och ge lillsan ersättning innan jag somnar.
natti natti

Kommentarer
Postat av: Emili

Härligt att hon går upp bra! :) Hoppas du hittar nått snyggt till dopet! :)

2010-10-19 @ 09:45:37
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Emilie

Förstår exakt vad du menar ;) Men du går väl ner i rasande fart då du ammar? Gick du upp mycket under graviditeten?

Jag har då fortfarande en massa kilon kvar sen Wilhelm ;)

2010-10-19 @ 19:26:55
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0