ny vecka, nya upptåg!

Melissa har somnat om nu, vi vaknade där vid 8,40 tiden tro ja de va. Har varit en rätt dålig natt, hon har vaknat
mer än vad hon brukar men tro inte hon är helt frisk än. Gruvar mig för att det är ska rubba hennes bra sovvanor som hon hade och börja vakna mer på nätterna. Men hoppas inte! :)

Idag ska jag inte göra speciellt mycket, vad finns det att göra när dom flesta jobbar? Inte mycket.
Nog för att jag tycker det är skönt att inte ha så mycket planerat utan att bara ta allt som det kommer.
Josse fyller iaf år på lördag så då ska jag ta melissa och räääcer vagnen och bege oss mot röbäck.
Ska även baka bullar någon dag inför dopet. Det är ju bara nästa vecka!!

Ne nu börjar våra bästa år som jag ska se sen ska jag ringa till gbg på någon mobilaffär och höra om en mobil
som jag hittat där till bra pris finns kvar. En htc legend. Har bestämt mig för att inte köpa en desire HD eftersom
5500 är väldigt mycket pengar att lägga ut på en mobil då man bara har föräldrapenningen och det snart är julafton + dopet. 

Vad ska ni göra iveckan för något? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0